درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
27 / 2برچسب:, :: 19 ::  نويسنده : BlackHats
27 / 2برچسب:, :: 13 ::  نويسنده : BlackHats

 

آیفون‌های آینده تا می‌شوند




اگر گزارش منتشر شده توسط روزنامه The Korea Times در مورد توضیحات مربوط به گفته‌های یکی از نمایندگان سامسونگ محقق شود، طی چند سال آینده مدلی از گوشی هوشمند آیفون را در اختیار خواهیم داشت که می‌توان آن را خم کرد.



ادامه مطلب ...


27 / 2برچسب:, :: 13 ::  نويسنده : BlackHats

   شورای ملی علم و فناوری کنیا یک بودجه ۶۰۲۴ دلاری را برای تولید انبوه و تجاری‌سازی این اختراع اختصاص داده است.



ادامه مطلب ...


  آيكان اعلام كرد كه در نظر دارد روند تقاضا براي كساني كه به دنبال راه‌اندازي يك نام دامنه جديد هستند را در 22 ماه مه دوباره به جريان بيندازد. 



ادامه مطلب ...


  معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما از راه اندازی سرویس IPمدیا یا رسانه مهر خبر داد که بر اساس آن مشترکان سرویس ADSLدر تهران و برخی شهرستان‌ها با حداقل سرعت 2 مگابیت بر ثانیه می‌توانند خدمت تلویزیونی را روی اینترنت دریافت کنند.



ادامه مطلب ...


  تایج یک مطالعه که توسط شرکت مایکروسافت انجام شده است نشان می‌دهد اعتماد و گرایش کسب و کارهای کوچک و متوسط به فناوری‌های پردازش ابری در حال افزایش است.



ادامه مطلب ...


 

سورپرايز مايكروسافت در ايكس باكس 360



مايكروسافت داراي دستگاه جديدي از ايكس باكس ۳۶۰ با قيمتي معادل ۹۹ دلار است، اما كاربراني كه اين دستگاه را خريداري مي‌كنند بايد به يك قرارداد دو ساله براي عضويت ایکس باکس لایو متعهد باشد و اين عضويت دو ساله برايشان ۱۴ دلار در ماه هزينه دارد.



ادامه مطلب ...


 

مدیرعامل یاهو مجبور به استعفا شد



بر اساس گزارش رویترز، پس از کشمکش‌های فراوانی که بین سهامداران و هیئت مدیره شرکت یاهو بر سر رزومه و تحصیلات اسکات تامپسون مدیرعامل این شرکت در گرفت، بالاخره مدیرعامل این شرکت قدرتمند اینترنتی جهان، روزگذشته رسما از سمتش استعفا داد.



ادامه مطلب ...


26 / 2برچسب:, :: 10 ::  نويسنده : BlackHats

 به نظر من ما بر اساس پايه‌اي که در ابتدا گذاشتيم، حرکت کرديم و اساس شرکت ما ثابت مانده است.

گوگل، به وسعت جهان اينترنت



ادامه مطلب ...


26 / 2برچسب:, :: 10 ::  نويسنده : BlackHats

  خطرناک یا خطرناک نبودن آنتن‌های BTS از زمان نصبشان در سطح شهرها چه در ایران و چه خارج از ایران مورد بحث بوده است. 



ادامه مطلب ...


26 / 2برچسب:, :: 10 ::  نويسنده : BlackHats

  یک مخترع کنیایی تراشه ای طراحی کرده که به دور از روش های سنتی می توان گوشی تلفن همراه را در حین پیاده روی شارژ کرد.



ادامه مطلب ...


پيرو مسائل مطرح شده در خصوص دريافت پيامكي با محتواي خوش آمد گويي به كشور امارات، توسط مشتركين مسافر جزيره ايراني ابوموسي از سوي شبكه تلفن همراه ايرانسل ، روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، طی اطلاعیه‌ای توضیحاتی در این خصوص منتشر کرد.



ادامه مطلب ...


 

ساخت تراشه‌هاي زيستي ازجمله كاربردهاي جديد و شگفت‌انگيز علم بيوتكنولوژي است. اين تراشه‌ها كه استفاده از آنها در زمينه تحقيقات دارويي، تشخيص بيماري‌هاي مختلف و همچنين انجام آزمايش‌هايي درباره آب و محيط زيست در سال‌هاي اخير مورد توجه قرار گرفته، تراشه‌هايي نيمه‌هادي (نيمه‌رسانا)‌ هستند كه در ساخت آنها به جاي مدارهاي الكترونيكي، از مواد زيستي مانند DNA و RNA استفاده شده است.


ادامه مطلب ...


25 / 2برچسب:, :: 20 ::  نويسنده : BlackHats

 بهتر است بدانید بیش از ۵۰ درصد از کامپیوترهای جهان آلوده به ویروس هستند و ۲۰ درصد از کامپیوترهایی که آنتی ویروس نیز بر روی آنها نصب شده است در میان این ۵۰ درصد هستند.



ادامه مطلب ...


25 / 2برچسب:, :: 19 ::  نويسنده : BlackHats

 

 

حدودا شصت سال پیش بود که در منچستر در یک آزمایشگاه اولین کامپیوتر مدرن ساخته شد.
این کامپیوتر که بیبی نام داشت یک ماشین آزمایشی کوچک بود، اولین ماشینی بود که دارای حافظه برای ذخیره کردن یک برنامه بود.
این کامپیوتر در ابعاد بسیار بزرگی مانند یک اتاق ساخته شده بود و این کامپیوتر این امکان را داشت تا بدون دستکاری در سخت افزار آن دستورات مختلفی را اجرا کند.بعد از ساختن این دستگاه راه برای ساخت اولین کامپیوتر های شخصی مدرن باز شد.
 



ادامه مطلب ...


 

 

حتی اگر اطلاعات حساسی مانند شماره‌های امنیتی، اطلاعات حساب بانكي و... را ایمیل نمی‌کنید، باید درباره رمزگذاری چیزهایی بدانید. علاوه بر دسترسی به محتوا و ضمیمه‌های ایمیل، در صورتی که نتوانید بخوبی ایمنی را رعایت کنید، یک فرد سوءاستفاده‌کننده می‌تواند اطلاعات ایمیل شما را برباید. در این مقاله بدون توجه به نوع سرویس ایمیلی که شما استفاده می‌کنید، دراین‌باره صحبت می‌شود که چگونه و چه‌چیزهایی را باید رمزگذاری کنید.


ادامه مطلب ...


25 / 2برچسب:, :: 16 ::  نويسنده : BlackHats

 BitDefender Internet Security 2012 کاربران زیادی در سطح جهان وجود دارند که در هنگام گردش در اینترنت دچار مشکل شده و اصطلاحا در دام سایت های  پراکنده کننده انواع ویروس ها، کرم ها و ... قرار گرفته که برای حل مشکل فوق ایندسته از کاربران نیاز به نرم افزاری هایی جهت بالا بردن امنیت سیستم در حین وب گردی داشته که اینگونه نرم افزار ها در هنگام وب گردی کاربران کلیه درگاه های ورودی و خروجی کامپیوتر کاربر را تحت نظر داشته و ارتباط اینترنتی امنی را برای کاربران فراهم می سازند. یکی از نرم افزار هایی که امنیت لازم را در حین ارتباط با اینترنت برای کاربران فراهم می سازد نرم افزار قدرتمند BitDefender Internet Security می باشد این نرم افزار با جدیدترین تکنولوژی های روز به مبارزه با ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... رفته و دیواری محکم جهت جلوگیری از ورود ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... ایجاد می نماید.



ادامه مطلب ...


  روکش حافظتی Cellhelmet از لاستیک پلی‌یورتن متراکم ساخته شده است.



ادامه مطلب ...


  این هکر کلاه سفید خواستار توجه جدی مسئولان و مدیران IT کشور به دام‌های پیش رو به ویژه در بخش نرم افزارهای رایگان شد.



ادامه مطلب ...


24 / 2برچسب:, :: 13 ::  نويسنده : BlackHats

ایمیل یک سرویس اینترنتی شخصی است و این موضوع سال‌ها است در تمام جهان یک موضوع بدیهی و ثابت شده است. 



ادامه مطلب ...


24 / 2برچسب:, :: 13 ::  نويسنده : BlackHats

 در صورتی می‌توان مردم را به استفاده از سرویس‌های داخلی سوق داد که زمینه‌های اعتماد‌سازی آنان فراهم شده باشد.



ادامه مطلب ...


24 / 2برچسب:, :: 13 ::  نويسنده : BlackHats

 ابداع نخستین ساعتهای مچی قرن بیست و یکم که پیام متنی نشان می‌دهند و از طریق بلوتوث با تلفنهای هوشمند مرتبط می شوند با کمکهای سرمایه‌گذاران اینترنتی تحقق یافت.



ادامه مطلب ...


 برنامه اجرایی تلفنهای همراه هوشمند به واسطه نواختن یک موسیقی ملایم که روی ذهن در حال خوابیدن تأثیر می گذارد، شما را به داشتن یک خواب راحت و رویا دیدن در طی این خواب دعوت می کند.



ادامه مطلب ...


21 / 2برچسب:, :: 12 ::  نويسنده : BlackHats

virus 

 ما قصد داریم درمورد ویروس ها مطالبی را بنویسیم . ویروس های رایانه ای بسیار اسرار آمیز هستند



ادامه مطلب ...


  smtp server

بیشتر افرادی که به کشورهای مختلف سفر می‌کنند سرور SMTPرا جهت افزایش امنیت پست‌های الکترونیکی‌شان به جای استفاده از سرور ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی استفاده می‌کنند.



ادامه مطلب ...


21 / 2برچسب:, :: 12 ::  نويسنده : BlackHats

 IP-TV

در این مقاله سعی کرده‌ایم خواننده را با مبانی فناوری IP-TV آشنا کنیم و به طور مختصر به وضعیت ارائه آن در جهان بپردازیم.


ادامه مطلب ...


21 / 2برچسب:, :: 12 ::  نويسنده : BlackHats

 

 
 
از زمان نسل اول پردازنده های اینتل که با معرفی پردازنده 8086 در سال 1978 آغاز شد تا کنون تنها مجموعه ای از دستورالعمل های آن زنده باقی مانده و هنوز در اکثر نرم افزارها از آنها استفاده می شود، هرچند نسل های جدید محدوده این دستورالعمل ها را که به نام دستورالعمل های
x86 شناخته می‌شوند گسترده تر کردند ، اما سازگاری با دستورالعمل‌های نسل‌های پیشین هرگز در طراحی معماری نسل‌های بعدی فراموش نشد.


ادامه مطلب ...


20 / 2برچسب:, :: 18 ::  نويسنده : BlackHats

 کاربران اینترنت به موازات توسعه فناوری اطلاعات در معرض معضلی به نام حملات سایبری هکرها قرار گرفته اند که در این حملات، اطلاعات شخصی و بانکی کاربران به روشهای مختلفی مانند ایمیل با خطر سرقت مواجهند.



ادامه مطلب ...


 چگونه شبکه وایرلس خود را امن کنیم؟
این سوال رو خیلی از ما از خودمون پرسیدیم و دلیل اصلی اون هم اینه که یک شبکه وایرلس با وجود تمام فوایدی که دارد، یک ضرر عمده دارد. بیش از هر بستر ارتباطی دیگری در معرض خطر نفوذ می باشد.شاید ارتقاء ایمنی یک شبکه وایرلس از اولین کارهایی باشه که یک مدیر شبکه فعال به انجامش دست می زند.من اینجا قصدم تشریح مبانی امنیت نیست. بلکه می خواهم به زبان ساده راهکارهای رایجی را برای افزایش ضریب ایمنی این شبکه در محیط های خانگی و اداری کوچک با یک Access Point بیان کنم.



ادامه مطلب ...


  ( نرم افزار جاسوسی ) نرم افزارهایی هستند که مخفیانه خود را بر روی سیستم شما نصب می نمایند. این نرم افزارها خود را به گونه پیکربندی می کنند که در هر بار راه اندازی سیستم بار گذاری شده و در پس زمینه سیستم قرار می گیرند و پس از قرارگیری در پس زمینه سیستم ، کلیه فعالیت های کامپیوتر مورد نظر را تحت نظر می گیرند



ادامه مطلب ...


 نحوه کار Google Drive تقریبا شبیه سایر سرویس های ذخیره سازی کلود مانند SkyDrive و Dropbox می باشد. اما مهمترین تفاوت آن این است که به صورت پیش فرض تمام فایل ها در drive آنلاین هستند 



ادامه مطلب ...


 مگ وایتهم رئیس شرکت اچ‌پی در مورد تهدید حملات تروریستی سایبری در مقیاس گسترده هشدار داد.



ادامه مطلب ...


19 / 2برچسب:, :: 12 ::  نويسنده : BlackHats

 در هفته گذشته بالاخره بعد از شایعات زیاد، گوگل‌درایو عرضه شد؛ یک سرویس برای ذخیره آنلاین فایل‌ها و به‌ اشتراک‌گذاری آنها در دستگاه‌های مختلف که می‌تواند بیش از آن‌چیزی که فکرش را می‌کنید مهم شود.



ادامه مطلب ...


 در جریان به روزرسانی سیستم عامل OS X شرکت اپل یک اشتباه سهوی برنامه نویسی موجب شد تا کلمات عبور ذخیره شده برای اولین نسخه FileVault افشا شود.



ادامه مطلب ...


 وزیر ارتباطات دیروز طی نامه‌ای به رییس بانک مرکزی از وی خواسته است که کلیه بانکهای کشور اجازه ثبت ایمیل سرویسهای ایمیل موجود را برای صورتحساب مشتریان را ندهند. 



ادامه مطلب ...


 گروه واکنش اضطراری سایبری سیستم های کنترل صنعتی آمریکا موسوم به ICS-CERT در مورد خطر حمله هکری به شرکت های فعال در حوزه انتقال گاز طبیعی این کشور هشدار داد.



ادامه مطلب ...


 همزمان با سرعت چشمگیر فناوری، ورود چاپگرهای سه بعدی به عرصه زندگی دیجیتال می تواند علاوه بر برطرف کردن نیاز کاربر به تولید وسائل مورد نظر خود، زمینه های تازه ای در هنر و خلاقیت کالاهای تولیدی ایجاد کند.



ادامه مطلب ...


18 / 2برچسب:, :: 9 ::  نويسنده : BlackHats


این روزها بازار عکس‌های اینستاگرام داغ است، ولی این دوربین تصویر جالب‌تری تولید می‌کند: متن! این دوربین به‌جای این که عکس بگیرد، سعی می‌کند عکس را توصیف کرده و یک متن کوتاه از تصویر مورد نظر تولید ‌کند



18 / 2برچسب:, :: 9 ::  نويسنده : BlackHats

 

 

علاقه استیو جابز به هنرهای مینی‌مالیستی آسیای شرقی، منبع الهام طراحی این بلندگوی آیفون است. این بلندگو که با خالی‌کردن چوب بامبو تولید می‌شود، بدون مصرف برق می‌تواند صدای گوشی را چند برابر کند.




 

نام ارتش سایبری ایران زمانی بر سر زبان‌ها افتاد که در اولین حمله سایت توئیتر را مورد حمله قرار داد و در پیامی که در سایت قرار داده بود، از حمایت از اغتشاش در ایران توسط توئیتر انتقاد کرده بود. در پیام هکرها آمده بود: «آمریکا فکر می‎کند که دارد اینترنت را با دسترسی‎اش کنترل و مدیریت می‎کند، اما این طور نیست؛ این ما هستیم که اینترنت را با قدرت‌مان کنترل و مدیریت می‎کنیم. بنابراین، سعی نکنید مردم ایران را تحریک کنید که…»



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب