شرکت آمریکایی گوگل با همکاری انجمن روزنامهنگاران امارات، یک کارگاه آموزشی در دفتر شرکت اتصالات در ابوظبی برگزار کرد.
این سمینار با مشارکت ۸۰ روزنامهنگار به نمایندگی از مطبوعات و رسانههای مختلف امارات، به مدت دو روز و با هدف ارتقاء سطح دانش روزنامهنگاران و اصحاب رسانه تشکیل شد.
به گزارش ایتنا به نقل از الاتحاد، «طارق عبدالله» مدیر بازاریابی گوگل در منطقه خلیج فارس، در این نشست به موضوعاتی همچون جستوجوی محتوا، نحوه تهیه گزارشهای ویدئویی و مدیریت محتوا پرداخت و سیاستها و اسلوب کار با یوتیوب را برای حضار تشریح کرد.
در این سمینار شرکتکنندگان با ویژگیهای برجسته شبکه اجتماعی گوگل آشنا شدند.
تعداد کاربران گوگل پلاس در حال حاضر به ۴۰۰ میلیون نفر رسیده است.
در این جلسات، «هند رشید» مدیر ارتباطات گوگل در خاورمیانه و شمال آفریقا روشهای مختلف بارگزاری فایلهای ویدئویی در سایت یوتیوب و نحوه ویرایش آنها را توضیح داد.
در پایان این نشست، «محمد یوسف» رئیس هیات مدیره انجمن روزنامهنگاران امارات به شرکتکنندگان در کارگاه آموزشی گواهینامه اعطا کرد.
نظرات شما عزیزان: