درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
27 / 10برچسب:, :: 17 ::  نويسنده : BlackHats

فرمانده پلیس فتای استان خراسان رضوی ضمن ارائه توصیه هایی به والدین و مربیان ماجرای این کلاهبرداری را شرح داد.

به گزارش روزنامه خراسان، سرهنگ پاسدار باقر خیاط زاده گفت: در اردیبهشت سال جاری با اعلام چندین شکایت مبنی بر برداشت غیرقانونی از حساب شاکیان، این پرونده در اختیار ماموران پلیس فتا قرار گرفت. به دستور سرهنگ خیاط زاده ماموران متخصص پلیس فتا کار روی این پرونده را آغاز کردند. تحقیقات کل مبلغ برداشت شده از حساب شاکیان را حدود 50میلیون تومان برآورد کرد.

ماموران فتا با زیرنظرگرفتن فضای سایبر متوجه شدند که کلیه برداشت ها به یک حساب بانکی مشخص انتقال یافته است. پیگیری ها و شناسایی عامل این برداشت های اینترنتی بهت شاکیان را به همراه داشت چرا که متهم اصلی یک دانش آموز بود. اتهامی که والدین نوجوان نیز سخت آن را انکار می کردند. آن ها مدعی بودند که پسرشان همیشه در خانه است وحتی هیچ دوست نابابی ندارد.

آن ها در برابر این پرسش ماموران فتا که آیا در جریان پول ها و دارایی روزافزون پسرشان قرار داشتند پاسخ دادند که پسرشان به آنها گفته تجارت اینترنتی می کند. ماموران پلیس فتا مشخص کردند که این نوجوان به شیوه های مختلفی رمز دوم حساب شاکیان را در اینترنت به دست می آورده و سپس مبالغی را از حساب آنها برداشت می کرده است. با ارائه مدارک و مستندات پرونده تکمیل شد و این نوجوان در اختیار مراجع قضایی قرارگرفت.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب