درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
18 / 9برچسب:, :: 18 ::  نويسنده : BlackHats

همکاران سیستم- محققان دانشگاه استنفورد ثابت کردند که می‌توان سرعت انتقال اطلاعات در شبکه‌های اطلاعاتی را بدون نیاز به هر گونه فرکانس اضافی تا دو برابر افزایش داد. این اتفاق می‌تواند نسل نوینی از شبکه‌های بی‌سیم را با سرعت بسیار بالا به وجود آورد.
مخترعان این شبکه جدید، فناوری خود را «آسان و اثربخش» معرفی کرده‌اند و توضیح داده‌اند که فناوری به جای دو آنتن در استاندارد بی‌سیم ۸۰۱٫۱۱n بر پایه سه آنتن مجزا عمل می‌کند. فناوری جدید این امکان را فراهم می‌کند که در فرکانس کنونی ارتباط به صورت کامل و با سرعت بالاتر برقرار شود و کاربر بتواند به صورت همزمان به ارسال و دریافت اطلاعات بپردازد.

طیف فرکانس‌های رادیویی این روزها بسیار پیشرفته شده‌اند و بدون آنکه نیاز به افزایش فرکانس درآن‌ها باشد، می‌توانند سرعت ارسال و دریافت اطلاعات را بالا ببرند. زمانی که یک طیف رادیویی فعالیت خود را آغاز می‌کند، انتشار اطلاعات توسط آن بسیار قوی‌تر از دریافت سیگنال‌ها صورت می‌گیرد. این فرایند مانند گفت‌وگو میان دو فرد است. زمانی که شما در حال صحبت کردن هستید، گوش دادن به صحبت‌های فرد مقابل غیرممکن است. این فرایندی است که از پیدایش رادیو تا امروز دنبال می‌شده است. اما فناوری جدید به گونه‌ای است که می‌توان به صورت همزمان به ارسال و دریافت اطلاعات پرداخت.
به علاوه، این فناوری سرعت دریافت و ارسال اطلاعات و سیگنال‌ها را تا دو برابر نسبت به فناوری پیشین افزایش داده است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب