درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
18 / 9برچسب:, :: 18 ::  نويسنده : BlackHats

آن دسته از سازمان‌‌هایی که نسخه قدیمی‌تر سیستم عامل ویندوز را همچنان مورد استفاده قرار می‌دهند، با نزدیک شدن به زمان بازنشستگی برخی از این نسخه‌ها باید برای شبکه داخلی خود و امنیت آن دنبال راه جدیدی باشند.
شرکت مایکروسافت به کلیه کاربرانی که هنوز از “سرویس پک ۲ ویندوز XP” و “ویندوز سرور ۲۰۰۰″ استفاده می‌کنند هشدار داد که پایان ژوئیه ۲۰۱۰ سیستم‌عامل آن‌ها بازنشسته می‌شود. مایکروسافت برای خاتمه دادن به دوره فعالیت نرم‌افزارهای خود از اصطلاح “پایان زندگی” استفاده می‌کند که آخرین بار در تاریخ ۱۳ آوریل این اصطلاح را برای نسخه RTM سیستم‌عامل ویندوز ویستا به کار برد.
مایکروسافت پیش از آنکه برای هر یک محصولات خود سرویس Extended Support را در اختیار کاربران بگذارد، دوره زمانی ۱۰ ساله را سپری می‌کند و پس از آن به مدت سه سال به پشتیبانی خود از نرم‌افزار مورد نظر به صورت محدود ادامه می‌دهد.
علاوه بر دو سیستم‌عاملی که در این تاریخ به کار خود پایان می‌دهند، دوره پشتیبانی سیستم‌های عامل Windows 2000 Professional و Windows Server 2003 در پایان ماه ژوئیه از Mainstream Support به Extended Support تغییر میابد.
به گفته “یان مولستر”(Ian Moulster) مدیر تولید سیستم‌عامل ویندوز در شعبه بریتانیایی مایکروسافت، کاربرانی که از ویستا و XP استفاده می‌کنند گزینه‌های فراوانی پیش‌روی خود دارند که از جمله آن می‌توان به انتقال فعالیت‌ها به XP SP3 یا آخرین نسخه ویستا اشاره کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب